Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×
Onderwerpen

Welkom

Inschrijving verlengen


U moet uw registratie jaarlijks verlengen. Na inschrijving is de registratie een jaar geldig en de eerste verlengingsdatum is dus precies een jaar na de inschrijfdatum. Na betaling van de verlengingskosten is uw registratie opnieuw een jaar geldig.

Heeft u bij uw inschrijving een doorlopende machtiging afgegeven? Dan worden de verlengingskosten automatisch van uw rekening afgeschreven. U ontvangt ongeveer een maand voor de vervaldatum een bericht over de verlenging. Na het incasseren van de verlengingskosten wordt automatisch de inschrijving verlengd.

Heeft u geen doorlopende machtiging afgegeven, dan ontvangt u ongeveer een maand voor de vervaldatum een e-mail om de verlengingskosten van € 10 te betalen (prijspeil 2018). Dit kan via iDEAL. Natuurlijk kunt u ook alsnog een doorlopende machtiging afgeven.

U bent zelf verantwoordelijk voor het verlengen van uw registratie, ook als u de verlengingsmail niet heeft ontvangen.
U kunt op twee manieren nagaan of de verlenging is gelukt en wat de geldigheidsdatum van uw inschrijving is:

  • Log in en klik bij Mijn WoningNet op Profiel;
  • Door contact op te nemen met het Klantcontactcentrum van WoningNet.

Uitleg ?

x
Helpfunctie actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.